Vadrózsa Iskola
Vadrózsa Óvoda
Egyesületünk
Adó 1%
Aktualitások
Szülőknek
Diákjainknak
Nyertes pályázatok
„Nevelési-oktatási intézmények tanórai, tanórán kívüli és szabadidős tevékenységeinek támogatása”
intézményünk 5 015 200 Ft támogatást kapott

HATÁRTALANUL! program Tanulmányi kirándulás pályázat keretében iskolánk 1.440.000 Ft támogatást kapott.
A pályázati pénznek köszönhetően hetedik és nyolcadik osztályos tanulóink októberben kilenc napott töltöttek Erdélyben.
A Waldorf-pedagógia a teljes emberi személyiség kibontakoztatásának szolgálatában áll.
Célja, hogy a gyermeket korának megfelelő testi, lelki és szellemi fejlődésében elősegítve
bevezesse az emberiség kultúrájába.
(Rudolf Steiner)
Osztálytanító álláspályázat!
Célja, hogy a gyermeket korának megfelelő testi, lelki és szellemi fejlődésében elősegítve
bevezesse az emberiség kultúrájába.
(Rudolf Steiner)
Osztálytanító álláspályázat!
Euritmia az oviban

Május 17-én euritmiával egybekötött
ismerkedő délután a Waldorf-óvodában
Tudta Ön, hogy Waldorf-óvoda
működik Győrsövényházon?
Jöjjön és kukkantson be hozzánk!
Szeretettel meghívjuk Önt
2011. május 17-én, 17 órára,
hogy meséljünk egy kicsit magunkról
és együtt euritmiázzunk!
Kényelmes cipő és ruha ajánlott!
Érdeklődni lehet:
Sipeki Anita, 06 20 4672173
Csipkebogyó Óvoda
Győrsövényház, Gárdonyi Géza út 45.



Vendég
2012.04.12. 08:36

Keelie,I am thinking about some of the qtesuions that you posed on Waldorf Education. It would be difficult to implement on a large scale in a public school. Curriculum in public schools is getting more rigid, not leaving much room for artsy lessons. Fortunately for me, since I teach middle school social studies, I have not been given a PSSA test in my subject area. This has allowed me to do more fun activities, such as plays, reenactments, film analysis, research projects, etc. Unfortunately, some of my colleagues in other subject areas feel trapped by their PSSA tests and have to fit in a certain amount of information and it doesn't leave much time for other types of learning which is often relegated to the if there is time section of yearly lesson plans.